„Divno, beskrajno čisto, moćno. Ja sam duboko pokretnuta, najpre režijom, energijom, neposrednošću i jednostavnošću izraza kojim se postiže takav intenzitet doživljaja. Tekst je poznati, biblijski, i ako se treba govoriti o Bibliji, o Starom zavetu, ja mislim da pre svega treba govoriti o Knjizi o Jovu i Pesmi nad pesmama. Posebno su bili lepi, diskretno erotični detalji, tako živahni, tako čedni, kada je reč o Pesmi nad pesmama. Takođe je dobro što glumci nisu u prvoj mladosti, a govore o ljubavi na lep način. U Knjizi o Jovu je zadržan intimistički momenat. Nema ničeg teatralnog u prikazivanju svog jada.“
Zorica Bečanović Nikolić, univerzitetski profesor
„Dopada mi se izbor tekstova iz Biblije. Može se reći da su to najproblematičniji tekstovi. Knjiga o Jovu je jedina u Starom zavetu u kojoj postoji Sotona kao lik. Pesma nad pesmama je predivna ljubavna pesma. Poznajem Lorencijev rad. Ovo odudara od onog što sam imao priliku da gledam. Uklapa se u koncept epskog teatra, svojim trajanjem, izborom tema. Ipak, ne bih rekao da stalno drži pažnju. Na momente je jako, a u nekim trenucima je razvučeno.“
Robert Lenard, pozorišni reditelj
„Moj krajnje impresionistički utisak jeste da je predstava dosadna i neinventivna, bez energije prezentacije i interpretacije. Ravna je, monotona, čak imam utisak da je bez uživljavanja. Ništa me nije impresioniralo, ni glumci, ni reditelj. Sada je pauza posle prvog dela. Ipak, nema nade da će u drugom delu biti značajno bolje, jer ko počne ovako loše završi. U nekoliko prethodnih godina smo gledali mnogo čitalačkih predstava. Načelno, sve može, ali ovo je pasivno.“
Predrag Brebanović, univerzitetski profesor
„Ja nisam najobjektivniji gledalac, pošto poznajem ansambl veoma dobro. Sa nekima od njih sam radio, i veoma ih poštujem. Mislim da je to jedna od najjačih glumačkih ekipa na ovim prostorima. Lorenci je sigurno jedan od najznačajnijih reditelja ovde. Potrebna je jedna vrsta hrabrosti da se upusti u nešto novo, da se istražuju tekstovi, i za mene je to fascinantno. Mislim da je pristup tačan. Ključ je svedena, vrlo intimna i lična stvar, u kojoj se dolazi do neke čudne ritualnosti između njih na sceni i nas u gledalištu. Pre svega je inspirativna, i otvara nas za zanimljiv teatarski razgovor, što je meni najbitnije.“
Nikita Milivojević, pozorišni reditelj
“Prvi put gledam pravi Lorencijev performans. Gledao sam još jedan performans, manji, u Ljubljani pre dve godine, koji ne može da se poredi sa ovim. Ovo je veoma zadivljujuće, pokušaj da se uradi sveti teatar, sveta umetnost. Veoma koncentrisano, bez prizora, veoma zahtevan performans. Nije mi se sve dopalo jer je teško da baš sve bude dopadljivo. Dopadaju mi se nežni glasovi, molitve, muzika haleluja, haleluja. Ljudima se uglavnom više dopada drugi deo, jer je snažniji, ali meni se više dopao prvi deo. Veoma zanimljiv način da se prikaže istorija Biblije na sceni. Nisam siguran da li je ovo pozorište pravo mesto za ovakav performans. Voleo bih da vidim ovu predstavu na neklasičnoj sceni, ne u crkvi, ali možda u nekoj fabrici. Pozorište je pozorište, a ovo je drugačija vrsta pozorišta.“
Žorž Bani, pozorišni kritičar
”Hvala na ukazanom poverenju, Lorenci je pun pogodak!”
Darko Čubrilo, advokat i pozorišni organizator
”Divna je, božanstvena, svi su tako prisutni. Ansambl je savršen. Sredstva su tako suptilna. Građa dobacuje i prebacuje svuda.”
Jana Maričić, rediteljka
”Najveći utisak su mi ostavili glumci i njihova igra, to što im je dato puno prostora. Bila sam na Olimpu pa sam i dalje pod utiskom, ovo ima potpuno drugu energiju i tempo i nešto sasvim drugačije, što to mi je prijalo na neki način.”
Tijana Grumić
”Mnoge stvari u životu ne očekujete , a kada to nešto ne očekujete ni u predstavi, a vidite ga, onda je to nešto što vas stvarno ispuni. Možda govorim u frazama, ali predstava me stvarno jeste iznenadila. Napraviti pauzu posle jednog dela koji je poput života, ravan, a onda na kraju napraviti ovakav klimaks, to je stvarno vrhunsko umeće. Vrlo zanimljive scene i vrlo zanimljive misli.”
Milan Antonijević, pravnik
Publiku anketirali Jovan Bosić, Hana Selena Sokolović i Darija Vučko