Telekom Srbija je ovogodišnji prijatelj Bitef festivala. Šta ste prepoznali u Bitefu zbog čega ste odlučili da ga podržite?
Mi smo kvalitet Bitefa još i ranije prepoznali i podržavali u okviru naših mogućnosti. Kvalitet ovakvog festivala nije teško prepoznati, više od 50 godina izvanredne međunarodne karijere je nešto svima veoma značajno.
Telekom Srbija je poznata kao društveno odgovorna kompanija koja podržava veliki broj projekata iz raznih oblasti. U kojoj meri su među svim tim projektima zastupljeni oni iz kulture i umetnosti, i koliko su za Vas važni?
Projetki iz oblasti kulture su nam pored projekata iz oblasti sporta na prvom mestu. To potvđuju naša brojna sponzorstva iz oblasti kulture kao što su ove godine sponzorstva Ilije M. Kolarca, Mokranjčevi dani, Dani Zorana Radmilovića, Dani Bore Stankovića, Noć muzeja… Kao kompaniji sa vizijom, ulaganje u kulturu je veoma značajno.
Šta je sve Telekom Srbija pripremio Bitef publici i Bitefovim učesnicima ove godine?
Trudili smo se da ostavimo umetnost u prvom planu i da ponudimo publici i učesnicima festivala nešto iz domena naših usluga. Posetioci će u našoj mts charge zoni imati prilike da koriste internet, dopune telefone i odmore se. Mislim da će im to biti nadasve potrebno ukoliko budu gledali Planinu Olimp koja traje 24 časa.
Koju predstavu sa ovogodišnjeg repertoara sa uzbuđenjem očekujete?
Predstava Biblija, prvi pokušaj. Veoma sam zainteresovana da vidim kako je izvanredni slovenački reditelj Jernej Lorenci razumeo i interpretirao Bibliju u scenskom izrazu.